En Norrlandssemster - första halvlek.

Byxdressen från rean får vänta till en annan, gång. Planen för semestern var sol, sand mellan tårna och lite äventyr i
varmare breddgrader. När pengar och reskompisar tryter tar man istället flyget upp till Luleå för att träffa Elisabeth och ta del av hennes festival Musikens Makt. Sedan åker man hem till Backe via Sundsvall, för där har jag faktiskt inte varit sedan i mars. Och på detta sätt blir ändå semesterdagarna så bra så bra.

Håll ut till nästa säsong byxis!


Uppe i Luleå och hjälper Elisabeth att preppa inför festivalen Musikens Makt. Då får man stor kram! 


Söta små cirkusartister (bl.a. Elisabeths barn) på festivalen. Musikens Makt hade en touch av cirkus i år.


Jakob Hellman på vackra Strandscenen i solnedgången.


bob hund gav publiken allt!


Och vi gav efterfesten allt!


Pit stop i Sundsvall för vidare resa mot Backe med faster + bil. Obs! Faster sover ej, letar tappad mobil.


I Backe fick jag sol och jag var glad.


På kvällen var Backsjön vacker.


Jag har bakat som en liten tok.


Och firat pappas födelsedag.


Petra kom på besök och vi intog bryggläge. Det var ett mysigt återseende!


Solvarmt trä och glittrande älv.


Jag har även blivit lite kär i världens trevligaste katt. Mysigare än mysigast är han! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu återstår bara en date med den bäst bästade Lina ;) ;) ;)

2011-08-25 @ 18:49:43
Postat av: Marie svarar:

Hahah! Jajjemen! Bring it on my dear!

2011-08-25 @ 19:21:46
Postat av: Faster Maggan

Hello love! Vilka härliga bilder och mumsiga bakverk, du är verkligen ej hejare på det också.

We´ll be in touch soon again. Kram

2011-08-28 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0