En Piteåhelg i Stockholm.

Men förstår ni vilken bra helg jag hade eller! På fredagen träffade jag "Pitetjejerna" och åt en bit på mysig restaurang på Söder.

Lördagen fortsatte i samma anda. Veronica som har proffsigt jobb uppe i Piteå på Pite Presenterar var nere med sitt crew som höll en hemvändardag på Djurgårdens Junibacken. Vi stod på vip-lista och fick både åka sagotåg och äta palt.

På kvällen anordnades det en fest - Huvudstad Piteå - dit alla utflyttade Pitebor var inbjudna.

Hur många gånger har jag skrivit Piteå/Pite i detta inlägg egentligen?!
Hursomhelst har jag haft en toppenhelg i Pite Style med fina vänner!

Hjärtat klappade lite extra när Piteå-vimplarna mötte oss utanför Junibacken.


Paltlunch!


Förhäng på Veronicas hotellrum med de fina + Kristin bakom kameran.

Foto: Kristin Karlsson

Ett riktigt håll-igång!

Foto: Huvudstad Piteå


Kommentarer
Postat av: callamejvaduvill..

typ tie typ ;((

2011-12-05 @ 18:04:06
Postat av: Marie svarar:

Why so sad dad? Backe ä också bra :)

2011-12-05 @ 21:55:01
Postat av: Astrid

åh vilket fantastiskt ställe att äta palt o festa litegrann på ;) (ja jobba på Junib. 2004-2010!)

2011-12-06 @ 04:33:47
Postat av: Veronica

Saknar er redan! Piteå är inte detsamma utan er... Men att ha hela Piteå i Stockholm är lite nice ändå! Jag skymtar oss i lämmeltågsformat snett till höger i bilden... hehe. Tack för fina dagar och kvällar! <3

2011-12-06 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0