Praktik och huliganer.

Haha, vilka roliga två dagar jag haft! Jobbar nu nästan enbart med Guldbaggens webbsändning på praktiken med så fina och roliga människor! Igår hade vi spåndag då vi planerade vad vi egentligen ska fylla webbsändningen med under galakvällen och hur vi ska göra trailern. Det var jag, Pär, Karolina och Jovan som släppte kreativiteten lös!

Vår kreativitet ledde till att jag idag har klätt mig i en jättestor Guldbaggedräkt. Mer detaljer kommer. Men missa inte webbsändningen på svt.se/gulbaggen kvällen den 24:e januari! Jag kommer att vara där. I någon slags form.

Härom dagen var det livat på tunnelbanan! Tågföraren meddelade att hon inte tänkte stanna på Gullmarsplan eftersom det var härjande supportrar i farten där. För våran säkerhets skull. Hjälp! Därefter dundrade det förbi 30 poliser med hjälmar, visir och tuber på ryggen. Lite läskigt. Några mindre beväpnade poliser klev på tåget. Dom var stora som hus!

Det här med sport alltså.


Kommentarer
Postat av: faster Ö-bro

Lycka till med galan, jag ska titta. Kram

2011-01-15 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0