Semester.

När examen var klar, när lägenheten var urflyttad, när jag hade några dagar kvar till jobbet skulle börja igen,
gav jag mig tid att andas en stund. Det blev några oförglömliga dagar i Piteå och när jag väl kom ner till Stockholm,
slog sommarvärmen till så jag nästan trillade baklänges.

Favoriter på filt i det gröna.


Klättring i myrträdet.


En kväll vid en sjö och allt var vackert.



Solen värmde upp Piteå, loftgången och mig.


Ett sent bullbak en kväll där de snyggaste inte blev de godaste.


Kvällarna som hade otroliga solnedgångar.


Jag fick uppleva Piteås enda bilkö/raggarsväng en lördagskväll.


Mysig middag på Thai Thai.



I Luleå fanns det en hög snöhög. Fortfarande.


Sol på en stentrapp.


Välkomnande sommarstockholm, årets första dopp och isglass med nya sambo-Sara.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha, det är MIN snöhög och MIN trapp! Och vi har likadana skor! Puss<3

Postat av: Marie svarar:

Det var därför jag gillade dem så skarpt! <3

2011-06-09 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0