Till ett värde av minst 217 kameler.

Resan var tipp topp superhärlig! Så roligt att äntligen komma iväg och med bästa pappsen dessutom!
En resa till ett värde av minst 217 kameler!

Landade i Sharm el Sheik. Pappa glad att telefonen fungerade.


Det fantastiska gyllene armbandet som berättigade oss allt ifrån matbufféer till massage.


Utsikten från vår terrass. Till pool och bar i tre steg.


Njutning.


Herre på täppan.


Obegränsat med pizza, öl och sol.


Det finns olika sätt att sola på.


Kamelparkering vs. bilparkering.


Huvudlöst.


En fontän de var mäkta stolta över.


Typisk Egyptisk aktivitet... Ja, det fanns allt!


Egypiska aktiviteter som sagt. Pappa var så nära att köpa en vattenpipa!



Vid havet var det en brygga rätt ut till korallrevet.


Pappa lärde sig snorkla och blev frälst.


Fina fisken som alltid hälsade på oss vid bryggan.


Tack, jag kommer gärna tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Faster Ö-bro

Vilka härliga bilder, jag är verkligen glad att det blev så lyckat, nästa gång hänger jag på. Kram

2011-11-02 @ 16:55:58
Postat av: mustcomebackfo´mo´

En kanonresa vare,, solbrännan bleknar men minnena består - tack (glenn) kramen..

2011-11-03 @ 20:18:56
Postat av: Storkusin

Ni ser ut att ha haft det finfint! Jag hakar oxå på nästa gång!

2011-11-04 @ 20:35:46
Postat av: Faster Maggan

Hejkompis! De ser verkligen ut som att ni hade en

toppensemester, underbart, lika fint som Larnaka.

Take care, big hug!

2011-11-08 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0