Mello-vecka 2 av 6.

Här kommer en resumé av veckan i Göteborg.

Så här ser det ofta ut när jag och produktionsledaren Sofi kommer till städerna på tisdagarna. Vi ställer så att SVT-redaktionen får plats i de temporära kontoren och sedan känns det lite tomt innan resten väller in på onsdagarna. I Göteborgs Scandinavium hade vi vårat kontor i omklädningsrummet. Jojjo. Livet bakom scenen är inte alltid lika glamoröst.


Veckan innan i Växjö var mitt hotellrum inget hit direkt men rummet i Göteborg vägde upp kan jag lugnt säga!


Det visade sig att vår artistvärd Pierre, som till vardags jobbar inom hotellkedjan, hade trollat lite så att jag fick det extra lyxigt. Blev så glad!



Den traditionsenliga välkomstfesten hölls i Göteborgs konstmuseum och det bjöds på SKALDRURSPLATÅ!


Mums med hummer!


Veckan gick fint och efter sändningarna riggar jag ner kontoret och SVTs nätverk. Det innebär att jag alltid kommer några timmar senare till efterfesten. Då tar man lätt till en energidryck för att hålla modet uppe.


Äntligen klar för fest strax efter midnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är sååå duktig Marie! :)

2012-02-20 @ 18:40:39
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men hur snygg är du människa!? Fasen vad jag saknar dig. Det högg till i hjärtat lite precis. Ser ut som du har det bra, hoppas du lever livet!! :) Kärlek! <3

2012-02-21 @ 12:42:58
URL: http://fjallsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Josse

Fan va snygg du är!!!!!

2012-02-23 @ 19:49:31
Postat av: Marie svarar:

Tack mina fina! Tänk vad lite smink kan göra ;)

2012-02-28 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0