Mello-vecka 3 av 6.

Mello-turnéns nordligaste stopp för detta år var Leksand!

Redan utanför arenan visste vi att vi hade kommit rätt!


Älskar hur man skyltar i arenan. Tydligt och enkelt!


Det var veckan med Alla Hjärtans Dag-dagen och trivselgänget hade bakat smaskiga bakelser!


Vi bodde utanför Leksand i Tällberg på sammanlagt 5 hotell för att hela tjocka Mello-teamet skulle rymmas.
Jag bodde på Green Hotel och denna kille hände utanför mitt rum mest hela tiden.


Rummet med en touch av Dalarna.


På morgonen slog jag upp ögonen och blickade ut över takåsar och faluröda stugor.


Frukosten intogs med utsikt över Siljan.


Jag hade önskat mig ett pingisbord av trivselgänget som såklart styrde upp så gott de kunde. Motståndaren heter Sofia och är världens goaste tjej från Skellefteå. Jag vann.


Musikaliskt välkomnande på välkomstfesten.

Publiken i Leksand var extra snygg! Roligt att träffa er faster Maggan och uncle John!




Kommentarer
Postat av: Faster Maggan

Du har så rätt. Vilken otroligt snygg publik i Leksand. Men finast va hon som gav vinnarna blommor!

Big hug from Uncle John o Auntie Maggan

2012-02-28 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0