Ålands hav blev sig aldrig riktigt likt igen.

Direkt efter Kreta hoppade jag på en 22-timmars Ålandskryssning med Birka-båten.
Åkte med kära kollegor från Melodifestivalturnén och eftersom kontakter gör livet lite roligare ibland så fick vi varsinn svit. Det var 22 galna och underbara timmar. Innan vi ens hade klivit ombord hade jag skrattkramp i magen. Hur tur har inte jag då, som har så härliga vänner?! Det finns många bilder och filmer från det dygnet men efter viss censur bjuder jag på ett urval.
 
Gänget försöker samla sig inför ombordstigning. Pierre (gängets reseledare) ger oss hålltider för kvällen och förmaningar att inte tappa nyckeln till hytterna. Det gick ganska bra.

Jag kan eventuellt ha skrikit och hoppat när jag kom in i min hytt.
 
Min utsikt var det heller inget fel på.

Förfest i största sviten.

Middag.
 
Mello-love.

Dans och fest i våran Mello-bubbla.

Har man ett bubbelbadkar måste det användas! Även om klockan är efter 04.
 
Men upp skulle man till frukost och musik-quiz.
 
 
Ålands hav blev sig aldrig riktigt likt igen.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, det ser ju helt fantastiskt ut! :) Kram

2012-10-18 @ 19:56:38
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0