Jag och faster Örebro på Kreta.

Så härligt vi hade det! En vecka med sol, vin och "såpvatten". Här kommer efterlängtade bilder!
 
På Arlanda laddade vi. Väl framme packade vi upp exakt likadana mjukostar på tub. Vad är oddsen?!
Faster var glad och gjorde peace-tecken.
 
För 20 år sedan var jag på samma strand. Kändes lite häftigt. Pappa fyllde då 40 och mormor, morfar och mamma var med. En del hade förändrats. Mina fötter hade blivit lite större.
 
 
Faster fyllde år en dag men verkade inte bli äldre.
Fina katter bodde på Kreta.
 
Vackra blommor växte på Kreta.
 
Solbrännan kom till på Kreta.
 
Inne i Chania stad en kväll. Faster gillade att fota. Ibland rakt. Ibland lite mindre rakt.
 
Och så hamnade vi i Chanias hamn. 
 
 
Tack Grekland! We will be back!

Kommentarer
Postat av: hanolo..

ni verka ha haft kul utan mej ;¤
ja känn igen ön o minns resan ;#

2012-10-11 @ 22:29:24
Postat av: faster Ö-bro

Tack Marie för toppensällskap och härlig semester.
"Fastern"

2012-10-12 @ 16:34:05
Postat av: mamman

Underbart ställe i världen! Men vi badade längre åt "höger" för vi hade sandstrand då och drakgapet mitt framför oss. + att du kastade i morfars skjorta i vattnet hihihi

2012-10-13 @ 09:05:25
Postat av: Storkussen

Jag var på samma strand för tre år sedan! Ni ser ut att haft det bra. Kramar

2012-10-21 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0