Detta har hänt.

Har hittat ett utomhusgym. Det ligger bakom Kaknästornet som fastnade på bilden nedan i så vackert ljus. Gratis träning gillar jag.

Jag fick reklamjobbet för bensinföretaget St1. Helt fantastiskt roligt! Sedan blev jag av med det igen. Det behövdes en dialekt från Västra Götaland istället för en norrländsk. Typiskt. Speciellt för pengarna. Men tog en statistroll istället så kanske kan man skymta mig i en BMW i bakgrunden, om man tittar väldigt noga. Det var i alla fall några intressanta timmar på en bensinstation i Bagarmossen.

Var på ett jättemysigt mingel med aktörer från Piteå som bland annat jobbar med konferensresor. Vännerna Veronica från Pite Presenterar och Cicci från Pite Havsbad hade många fingrar med i spelet.

Har jobbat en lördag i Norrköping med min vän Kristin. Vi byggde och rev en monter för Bredbandsbolaget.  Lyxigt att umgås med en vän samtidigt som det rullar in några kulor.

Var på en fest vid Fjärilshuset och gjorde svensk-norska bus. Trött dagen efter med minnen att berätta för barnbarnen.

Gick till tandläkaren som konstaterade inga hål och MVG i munhälsa. 

Bokat resa till Kreta med faster Örebro. Vi åker en vecka på torsdag. Vi är bra vi.


 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Livet leker med andra ord. GÖTT! :) Ha det underbart på Kreta så ses vi när du är tillbaka. :) Kram

2012-09-24 @ 20:30:50
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0