Back in bloggness.

Ja, nu rullar det ju med bloggandet. Roligt igen efter uppehållet!
 
Fixar och trixar med ny design. Det är rätt tidskrävande då man ska använda sig av en massa koder och det är jag inte så insatt i. Men testar mig fram. Satt uppe till 02 i natt till jag kände mig okej nöjd. De fyra bilderna ska på något sätt spegla mig, är tanken.
 
Annars så har jag det rätt luftigt på livsschemat just nu. Börjar jobba med Melodifestivalen i slutet av oktober. Alla helger är fulla med roliga aktiviteter och fester. Bara vardagarna som man kanske borde fylla med något, men det är inga större problem heller. Denna vecka har jag hunnit med en audition för reklamfilm, fått ja till två mindre jobb och provsjungit med en kör. 
 
Och så får man faktiskt ta det lugnt också.
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Marie, du är grym! :) Boka gärna in mig någon vardagskväll framöver. :)

2012-09-13 @ 18:50:15
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: ICE..

schysst sida :-# glenn i ett nötskal.. ;-\\

2012-09-16 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0