Kräks, julgrupper & ärtsoppa

I drömmen mådde jag illa. Även när jag vaknade. Orkade verkligen inte kliva upp. Genomled ett par timmar tills väckaren ringde. Då gick jag ner och spydde. 3 ggr! Tur att jag hade mens förra veckan. Annars hade man börjat undra!      Undrar vad det kunde bero på?? En gissning är de fabriksgjorda koldolmarna på jobbet igår. 
Jag mår bra nu.

Spenderade dagen på blomsteraffären. Gjorde ett antal julgrupper. Så skoj! :)

En sväng på Ica där jag kvarhölls vid clementinerna pga en diskussion, om just clementinerna. Storleken har betydelse!

Väl hemma blev det ärtsoppa med kissen, odjuret från Orrnäs.

En kreation från ett par veckor sedan:

              

Kommentarer
Postat av: Karro

Gud vilka fina blommor.. vad Duktig du är Marie! Hoppas allt är bra och att vi ses något framöver! Kramis Karro

2007-11-29 @ 23:47:20
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Petra

Kräks är Blä. Tur att du mår bra. Vi ses snaaart! =D Pussar!

2007-11-30 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0