Torsdag

Har ätit upp kycklinggrytan "a la Thailand". Mm gott me kokosmjölk å röd curry! Tyvärr fick jag dinera ensam. Jonathan jobbar lååånga dagar borta på kraftverket å kommer nog inte hem förens ikväll :(

Hämtade kissemissen igårkväll. Han å brorsan låg och snuttade på mamman när vi kom till Linda. Hade dåligt samvete att separera dem. Vi var där ganska länge innan vi till sist bar med oss vår lillkille ut. Jag höll och Jonathan körde. Rossön-Backe. Det gick jättebra! Han somnade i filten innan vi var framme. Så duktig så! <3

Han hade mycket nytt att snusa på men i natt har han mest sovit snällt i våran säng. :)

Vi har kommit fram till namnet Kokos. Jonathans val. Passar bra eftersom han är vit å orange och inte speciellt maskulin ;)

Vi har lekt, sovit å gosat idag. Jag ska jobba i natt så jag försöker vila så mkt som möjlig inför de 11 timmarna. pust.

Ville visa en bild på charmören men har ingen bra än. Lägger ist upp en på förra missen Maja.


Hon var vild och vacker!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0