Utmanad av BosseFina

Lista.

Tre namn du går under:

1. Marie.
2. Marre.
3. Lill-Marie.

Tre saker som skrämmer dig:
1. Döden.
2. Mörker.
3. Ålderdomen.

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Blå jeansskorta.
2. Vita mjukisar.
3. Crocs.
(jobbar)

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Veronica Maggio - Måndagsbarn
2.  Amy Winehouse - Rehab
3. Antony And The Johnsons - Fistful Of Love

Tre sanningar om dig:

1. Jag använder bara Becel-smörprodukter. (det är nog fan också vuxenpoäng!)
2. I have a broken <3
3. Jag är precis så cool som jag verkar!! :F

Tre av dina intressen:
1. Vara ute  naturen 50/50 Mysa hemma i soffan.
2. Resa.
3. Baka.

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Min säng. Börjar bli trött nu. Många timmar kvar! :(
2. En allergifri näsa mot pälsdjur. Måste faktiskt erkänna det... Atjho!
3. En rolig och händelserik helg! Ironi. Men man fick väl önska sig vad som hellst??

Människor du utmanar:
Sofia http://www.plastsak.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0