Jobbhelg

Fyller år på måndag, i morgon, så tanken var att dra igång nån trevlig liten fest denna helgen. Fira dem åtråvärda 22 liksom. Men det slutade med nattjobb för hela slanten. Behöver verkligen cash så det var egentligen inte så svårt val.

Ikväll är jag en trött segkorv som bara sitter vid datorn och slappar. Har nyss kikat på Carolina Gynnings nya tv-program på Kanal 5s hemsida. Tyckte det var riktigt underhållande! :) Jonathan är ute och "sladdar" skoterleder. I morgon är jag ledig. Då ska jag sova och hinna med mycket!

Jag fick faktiskt som jag hoppats på, en skotertur med grillning. Klev upp vid 13tiden, vädret såg bra ut. Några -grader och sol. Drog iväg till Stortjärn och Älgsjön. Jonathan gjorde goda varma mackor i mackjärnet! :) Tommy och Fredrik var också med. Det hann skymma innan vi åkte hem igen. Månen var full och vacker!


 
 

Kommentarer
Postat av: storkussen

Grattis på födelsedagen Lillis! Hoppas du får god tårta och fina presenter av As. Ser ut som ni hade en härlig dag igår. Kanske är i Backolo man ska bo? ;) Många kramar från mig.

2008-01-21 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0