Listan alla pratar om :P

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
Nej
Tackat nej till sex? Ja
Hånglat med någon riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 pers? :O Nej!
Hånglat med fler än 3 pers på samma kväll? Nej, faktiskt inte :P
Gjort något riktigt dumt? Ja det har jag.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Varit nykter på nyårsafton? Nja, inte sedan 16årsåldern tror jag.
Åkt ambulans? Nej, har inte ens varit "sjukhus-sjuk" någon gång.
Gjort något olagligt? Någon liten lag har jag nog brutit mot. Men oftast är jag rätt snäll. :)
Blivit polisanmäld? Nej.
Tagit droger? Hm, päronen läser ju bloggen, haha. Lite gräs någon gång, men som sagt, oftast är jag snäll :P
Druckit? Ja.
Vilka kläder sover du i? Naken eller nattlinne. 
Vad hatar du? Att ha ont i halsen!
Varit kär? Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej, jag får vad jag vill ha. Haha, skoja bara! ;)
Är du ensam nu? Ja, det är skönt.
Vill du gifta dig? JA :)
Vill du ha barn? JA :)

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
Oj, vad svårt. Den är så himla liten och jag hatar att sova trångt. Måste ändå varit Jonathan.
Såg dig gråta? Joakim och Josefin, jag ballade ur lite ;)
Fick dig att gråta? Som fick mig att gråta. Jag fuskar här. Carrie och Mr. Big när dom gjorde slut för 2a gången i Sex and the City.
Du delade en drink med? Lina? Fast det var nog öl eller cider. Who knows.
Du gick på bio med? Blir sällan. Det var "Horton hears a Who" i Singapore med Sofia och Mimmi. :) Den ac:n glömmer jag aldrig.
Skällde på dig? Hans.
Du smsa? Bella.
Du ringde? Måste kolla. Pappan.
Ringde dig? En student från Musikhögskolan i Pite ringde nyss och grattade. :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:

Haft sex?
Nej.
Festat? Nej.
Gråtit? Ja.
Kramat någon? Nej.
Köpt någonting? Nej.
Saknat någon? Ja, det var lite ensamt i sjuksoffan igår. Men är man inte pigg så är det nästan lika bra.
Sjungit? Nej.

JAG HAR:

Digitalkamera:
Ja, en gammal, trög som satan.
Telefon på rummet: Mobil.
Egen dator: En bärbar.
Könssjukdom: Nej.
Husdjur: Nej, eller jo. Fast min "bäbis" bor hos Jonathan. :(
Bra kompisar: Finfina :)
Receptbelagda mediciner: Nej.
Haft sex på offentlig plats: Tror inte det räknas.

KÄRLEK OCH SÅNT:

Hur gammal var ditt äldsta hångel?
30
Hur många har du vart riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Det bästa!
När kramade du nån sist? I söndags.
Saknar du någon speciell person? Ja, många.
Har du svårt för att bli kär? Jag är riktigt kräsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0