Piteå 10-11 juni

Har sökt Upplevelseproduktion vid Musikhögskolan i Piteå och blev inbjuden till "Kom-och-kolla-dagar" nu i veckan. Det var riktigt intressant, kallt och roligt! Superfin skola och trevliga människor var man än näsan vände. Jag hoppas jag kommer in...

Mobilbilder varsågod:

  
1.mingel.  2.fotboll på Kåren.  3.DigiWall - tävling.


1.genväg till "efterfest" vid 00-tiden.  2.en av Piteås Walk of Fame.
3.brudar och schysst hotellfrukost.  4.konserthallen, Acusticum.



Fröken Luleå, Miss Lidköping och Lady Hudiksvall! :D
Vi har bestämt att ses till hösten. Antagna vid Piteå musikhögskola...
som Upplevelsestudenter! :x
Kram på Er sötingar!

Kommentarer
Postat av: hanna

nämen tjenare!

jamen visst det är bara att ta för sig av bilderna :) synd att du inte hann hänga med upp i tornet, men samtidigt så slapp du ju alla jävla trappor, fy fan. det var dagens motion det som vi sa ;) nu ska jag allt ta och lägga till din blogg på bloggkoll.com :) hann du titta nå på lägenheterna? isf, vad tyckte du?



bamsekramar, hanna.

2008-06-12 @ 20:59:35
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Petra

Lycka till, Sötnosen min! Hörs snart! Pussar och kramar i stora lass

2008-06-13 @ 16:38:44
Postat av: Carro

vad mysigt ni verkat ha:) Hoppas du kommer in nu!! Ladda inför i morrn:P Kraaaam

2008-06-13 @ 18:36:04
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0