Jag har haft rensning.

Man samlar på sig mycket skit genom åren. Jag har svårt att kasta min skit, så är det. Suck! Har samlat ihop en del kläder som ska till Röda Korsets insamling. Någon lycklig jävel får ett par Dieseljeans, någon som får plats i dem för det gör inte jag! En egenskap jag har är att bli sentimental över saker. Det gäller det mesta kan jag säga. Så väl pojkvänner som en gammal blomma gjord av snäckskal. Kommer ihåg var den stog i blomsteraffären. På hyllan i hörnet. Jag var där med mamma någon gång i 6årsåldern. Det var det vackraste jag sett. Sparade ihop veckopengen tills jag kunde köpa den själv. Den får stå kvar i skåpet och samla damm ett tag till. Andra saket vill man helst glömma!

1. En trevlig flätad korg, plockas fram.  
2. -Naaw, snäckblomman, dig kan jag inte kasta!! 
3. Hur kunde jag ens tänka tanken? Bort!

image164

Kommentarer
Postat av: Josie

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, jag kommer ihåg blomman!!! Hahaha, ICKET SLÄNGA!!! Och ja, Jacobs Creek har ett helt okej rosévin :) tyvärr har dem icket det på BIB, men på flaska..och kostar typ 65:- eller ngt tror ja? :)

2008-05-15 @ 13:29:04
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Josie

69:- kostade den visst och smaken är: Torr, fruktig smak med inslag av hallon, röda bär och smörkola. :)

2008-05-15 @ 13:30:59
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: Josie

Men joooooooo ska ju visst finnas på systemet? Vad har ni för damp-system?! Köpte ju senast förra veckan..:S

2008-05-15 @ 18:56:16
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0