Telefonkonferans och julpost

Har avslutat ett längre samtal med Elisabeth på telefon. Bloggsnack och skolarbete var ämnena idag. Det känns skönt att vara färdig med "Sök-uppgiften"  och vi hoppas nu på att våran frågeställning är godkänd. Prostatacancer har nog inte så mycket med Upplevelseproduktion att göra, haha, men det är ju söktekniken vi ska öva på.

En glad överraskning stod utanför min dörr. Ett paket från mamma som innehöll bl.a. chokladkalender och en ljusslinga av änglar. Det var mycket rart gjort, tack snälla!

Ett missat samtal från okänt nummer på mobilen: I rösbrevlådan talade en kvinnoröst om för mig att hon ringde från Radiotjänst och att jag inte betalat TV-licensen. Hade jag inte blivit tilltalad som Glenn och förnimmat en kvävd fnissning i stil med Veronicas hade jag blivit skiträdd.

Adventspresenter! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Betsy

HAHAHA!! Radiotjänst... Fan vad jag gjorde bort mig för dom en gång när dom ringde på dörren...

2008-11-27 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0