Torsdag

Började en ny kurs idag. Vetandets grund. Den behandlar forskning och rapportskrivning på ett veteskapligt sätt, om jag inte fattat helt fel. Det lät astråkigt men verkar ok. En hel del att göra men med hög växel från start ska jag försöka hinna det mesta av kursen innan  jul. Ska göra grupparbetet med Elisabeth, min Big Sister, så det lär ju bli hyffsat mycket skatt varvat med vetenskapen. Hehe. Läraren var betydligt intressantare är den i Psykologikursen och det spelar ju faktiskt en rätt stor roll det med.

Kom hem från veckans SMASK-möte för en stund sedan. Vi har bl.a. bestämt temat för evenemanget. Min idé vann inte men det blir nog bra ändå.

Vilken beslutsångest jag haft idag! Stanna eller åka hem, stanna eller åka hem? Började känna mig smått schizofren när jag ändrade mig varannan timme ungefär. Jag har jämfört för- och nackdelar hela veckan men bestämde mig i eftermiddag. Det vägde ganska jämt men blir kvar i Pite. För att inte få dåligt samvete för dem där hemma och för mig själv ska jag vara grymt effektiv i helgen och få massor gjort. Allt från studier till bullbakning och träning.

Några kompisar har bokat biorummet på skolan så jag ska snart tillbaka dit och kolla på film. Det är lite fränt.

Kommentarer
Postat av: hardy..

duu ha tagit rätt belut, ja håller ställningarna, je järnet bara, de e tanken som räknas ;-))

2008-11-06 @ 21:14:19
Postat av: Hans jii

ja faktiskt tro ja du gör rätt:-P alltså bli ju rätt så mycket stress för dig , vore trevligt å träffa dig ju men det blir nog bäst:-) blir väl en lång tur hem under jul istället?:-) ;-)

2008-11-06 @ 22:02:05
Postat av: Josse

Haha ja brukar också veka fram o tillbaka, men oftast blir de att man inte åker hem! Va roligt du verkar ha det :) O mycke o göra!

2008-11-07 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0