Nöjd

En relativt händelserik helg har passerat. Jag må säga att jag är nöjd med den även om jag inte följt min "Att göra"-lista till punkt och pricka. Viktigare saker kom upp. Harkel. 

Jag har pluggat endel men för lite, rört på mig skapligt men det finns utrymme för förbättring och skrattat alldeles underbart mycket.

Fredagen blev hemmaplugg, välbehövligt middagsmys med mig själv och avslutningsvis Collision Course-spelning på Kåren. Lördagen började med försovning, cykling i regn och galet roliga aktiviteter i ishallen. Skridskofotbollen var min favorit. Det fortsatte med bastning på eftermiddagen och en titt in till företagsfesten PiteKalaset som mina vänner hade organiserat, där en salongsberusad Filip Hammar höll låda. Höjdpunkten - Styrdans till Martinez. Det var verkligen en upplevelse på flera sätt. Jag är glad att jag gick. Och lite stolt över mig själv också. Söndagen har innehållit bullbak, plugg och samtal med pappan på hans dag. Ikväll har jag tjattrat hos Sanna med söta tjejerna och våfflor. Två hår blonderades, en dinosaurekupp utfördes och skrattårarna sprutade. 

  


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0