Jag åt brysselkål till middag.

Missade medvetet morgonens gruppsykologiförläsning. Läraren i kursen kan verkligen konsten att förvandla allt hon pratar om till tråkigt malande. Har nog varit på alla lektionstillfällen sedan vi började så jag hade inte dåligt samvete. Tog tillfället i akt att sova en timme längre och ordna lite SMASK-grejor istället.

Jag sms:ade till några klasskompisar att de skulle höra av sig om lektionen förmodan var bra och fick till svar:

"Om en långsam död är intressant så är detta intressant."
"Stay away! Håller på att somna!"
"Kollektivt självmord idag på musikhögskolan i Piteå. Hela upplevelseklassen utplånad."

Hehe, stackarna. Jag gjorde alltså rätt val. Eftermiddagens litteraturseminarie gick kalasbra - en lättsam, humoristisk grupp gjorde fina reflektioner av Svedbergs bok.

Sedan gjorde jag och några till ett ryck och röjde upp lite i Upplevelseförådet. Sanna kom tillbaka till Piteå idag (!!!) och vi lånade Kristins bil för en tur ner till Ica Kvantum, det så kallade, Stor-Ica!

Nu är det kväll. Det blir nog sent. Ska ta tag i något i studieväg nu.

new age night
(Piteå By Night)

Pappa, vad står PA Resources i?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Och jag längtar meeed! Dags att bjuda tillbaka på allt ni bjutt på. Hihi. :) Vilken underbar bild! Har du tagit?

2008-11-17 @ 23:32:01
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: maratonmannen

skicka din emailadr. till [email protected] (maggan}

nyemisson på gång i pare, konvertibler till aktieägare för 16 spänn, 11% ränta. Tat lungt ta en toy, jaä din säkerhet.. ;-))

2008-11-18 @ 20:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0