Jag ska nog sova nu.

Åt lunchbuffé på Thai Garden nere på stan idag.
Vi skulle fira "pengarna" som Veronica uttryckte det. Studiestödet har klirrat till i kassan.
Kikade in i några affärer och hängde undan en jacka på halva priset innan jag slirade hemmåt på cykeln. Jag saknar min spark!

Fick mig en kort Intervju med marknadschefen för Holiday Club i Åre på eftermiddagen. Den ska vara till min och Elisabeths rapport - Definition av begreppet upplevelsehotell.

Efter mycket om och men traskade jag till Kåren på kvällskvisten. Vet inte vad som hände med "mys, mat och ett glas vin" med brudarna men det slutade med att jag gick dit ensam. Som tur höll Johan bästa platsen åt mig. I soffan rakt nedanför scenen fick mitt inre lugn av Rebecka Törnqvist.


Det sista jag gjort ikväll är att färga håret. Ser väl i morgon hur det blev.
Det är åt det röda hållet som vanligt.

Jag har förstått att jag borde ta tag i "Vetandets grund"-litteraturen.
Folk låter "- OJ!" när jag säger att jag inte börjat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0