4 favoriter på köksbänken

Letade febrilt efter en micro för drygt två månader när jag var nyinflyttad.
Nu microfebern lagt sig. För det första så är det inte alls så svårt att vänja sig av med prylar.
Jag var utan micro ett år i Oslo och det gick bra. Maten värmer jag ändå oftast på Kåren (eller hos Sanna).

Enda problemet är egentligen hur jag ska få vetekudden varm i vinter.
Min strategi mot kalla fötter är antingen pojkvän eller vetekudde.
Och vi vet ju att mina valmöjligheter i den frågan är tämligen begränsade.
Äh. Värmer skiten i ugnen. Orkar inte med nån karl.

Men den stora orsaken är att det inte finns någon plats kvar på min arbetsbänk.
Skulle jag flytta undan mina 4 favoriter för en ful strålningslåda?!
Hellre äter jag ravioli måndag till fredag!


Beskåda!
1) Vattenkokare på platta.
2) Mera fashion är min OBH Nordica toaster får man leta efter.
3) Nya tekopparna är som en dröm.
4) Delarna ur farmors mors servis får en att gråta av lycka.

Kommentarer
Postat av: hanolo

tänk då vad som finns hemma, där finns ju dom riktiga gosakerna - du har sunda åsikter, keep on jogging.. ps. haru blitt gudmor nuu????

2008-10-21 @ 21:06:24
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nej, såna där skönheter får man faktiskt inte plocka bort! :) Du är så söt Glennan, klart ugnen vrämer bättre än karln..... eller? :) Hihi. GRATTIS till lilla bebisen med.. gud så mysigt. Om du far till sundsvall kan vi väl göra sällis så jag får åka hem någon gång med! Whii. Pusskram!

2008-10-22 @ 16:21:38
URL: http://www.nogg.se/forvirrad
Postat av: josse

vilken söt brödrost :)

2008-10-23 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0