Det rullar fort!

Woohsch! Nu gäller det att hänga med i svängarna! Slutspurten på kurserna är här, det händer allt för mycket roligt utanför skolan och sådant som har anknytning till skolan eller kanske till och med kan handla om något så intressant som min framtid.

Var börjar jag? Nu blir det en grov sammanfattning!
Har varken tid eller ork till annat, det har säkert inte ni heller!

En lektion i början av veckan var riktigt intressant! Handlade om trender inom upplevelseindustrin - analyser, exempel, virtuella världar, hälsotrenden, you name it! Icke att förglömma prosumenten - en ny typ av konsumenter.

Jag gick på en företagslunch på idé-huset. Alltid får man med sig något matnyttigt därifrån, inte minst goda baguetter!

Ännu ett UPAF-möte tog plats. Jag och Ida, min projektansvarig-medarbetare, har varit flitiga, utvecklat kontaktnätet en kaksmula men kakor är goda.

Tiden till vårat konferans-event började att ta slut. Design-gruppen satte eld i baken på oss och målarpenslar i våra händer. Event-kvällen kom och vi rodde hem hela ****! Våran klass är något alldeles extra. Jag kommer att dedikera ett inlägg åt den produktionen här senare. Det var ett relativt litet projekt men en stor kväll för mig. Jag mådde bra, jag hade skrattkramp i magen, speciellt när Fjäll hittade sin dubbelgångare +20 år.

Tre timmar på konferens i förmiddags -  "Med upplevelsen i centrum - musik, teknik och fritid". Dålig uppslutning av studenter, tappade fokus X antal gånger men intressant att höra hur det går till i verkligheten när branchfolket möts och utvecklar området.

Snabb utvärdering av kurs och ännu en rapport att skriva, kastad i knäet, till nästa vecka. Tack så mycket! En extra timme till på dygnet skulle sitta fint.

Kvällen har vigts åt näst sista boken, ett lektions-PM, att kapa Antons blonda lockar och en stegrande huvudbry...
 
..SMASK eller inte SMASK? Det är frågan!

Avslutar med en störtskön Skalman. Sysselsättning i natt efter utstädningen.


Och som alla vet!
"Den som bäddar välter ofta liten tuva, om och om igen."   Nile City.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0