Gårdagen i bilder

Läste hemma på förmiddagen innan vi hade möte om Eventproduktionen på musikhögskolan.
Vi checkade av vad respektive grupper har kommit fram till.

Johanna W och Anton (de i varsin ytterkant) är projektledare men
i bilden har även Martin smugit sig in.
Hehe. Den mannen har sina idéer alltså.



På kvällskvisten höll min seminariegrupp den andra av tre diskussioner om "den jobbiga engelska boken". Det gick inget vidare för mig. Vi hjälptes åt så gott vi kunde men kunde mest bara tänka på vad som komma skulle...
Nästa seminarie ska jag vara bättre förberedd och reflektera över texten innan.

Klassisen Kristin fyllde 25 i helgen och några kom med idén om en liten överaskningsfest. Pga. vårat seminarie ramlade vi in på tårtkalaset senare på kvällen men Kristin hade tydligen blivit jätteglad och chockad :) Vi hade i alla fall med oss en vinflaska, enbart tack vare Anton. Han var så fin i skjorta och slips, vilken kille. Uppklädd och present, helt naturligt. Ibland är grabbarna i klassen mer finkänslig och kvinnlig än vad jag är. Haha.

Asmörk mobilbild på tre av mina glada grabbs vid kakbordet.


Bättre kort på allt GOTTiGOTT! Lånat av Hanna.



Här är Kristin, födelsedagbarnet. Bilden är från nolleperioden, Röda Festen. "Hon var nere på stan men hade glömt sin nollebricka hemma. (den skulle vara på, all the time, utan undantag i cirkus 2 veckor) Plötsligt får hon syn på våran Över-Phösare och gömmer sig bakom en bestick-låda på Åhléns. Men den gubben gick inte! Busted!! Då blev det minsann STRAFFMASK på, resten av kvällen!"    Haha. Som jag kan skratta åt den tjejen, eller med, rättare sagt! Hon är så dråplig ibland. Hon slapp masken efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0