Kväll igen

Jag har galet mycket att läsa! Boken får följa med i sängen ett tag.
Den jag läser nu är riktigt intressant. Ska presentera den bättre här sen.
Kom hem vid halv sex från Luleå. Surrade med några tjejer på Kåren innan jag for hem och lagade till maten. Började läsa men somnade efter en stund. Hm. Satte igång igen men fick besök av Sanna och sedan en fikainbjudan. Hanna lockade med nybakta bullar. Mm!

Fick frågan idag om jag har hemlängtan? Förutom att jag kan sakna vissa människor är svaret nej. Inte än.

Men visst är Backe fint!? :)


(Fjällsjöälven, april 08)

Kommentarer
Postat av: Josse

Bra att du inte har hemlängtan, det är så sjukt jobbigt. I början när ja flyttade hit hade jag massa hemlängtan, men nu längtar man mest hit när man väl är hemma! ;) Ja, du får prova ringa igen nån dag, min mobil är det nåt fel på. Drar pengar utan att jag gör något, sist jag laddade tog det slut på två dagar trots gratis sms!!! Hrmm!! Puss o natti!

2008-10-07 @ 00:16:09
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0