Välkommen

Min närmsta kusin, Åsa har fått en son! Grattis! :D Äntligen, åh så spännande!
Faster Bettan ringde och kvittrade som den nyblivna mormor hon är.

Eftersom jag inte har några syskon blev jag så glad i vintras när hon berättade
att jag skulle bli "typ moster". Det är så nära jag någonsin kommer moster/fasterskapet.
Nu blir det pendling mellan Piteå och Sundsvall där guldklimpen finns! ;)

Kommer ihåg när jag var liten och jag frågade om du inte skulle ha barn snart? Jag tyckte antagligen du var gammal, det skiljer ju 11 år men du kan ändå inte ha varit mer än 17, haha. Du sa att jag antagligen skulle hinna före.
Grattis och tack för att du finns! <3

Föräldrarna

Kommentarer
Postat av: hanna

det hade jag helt glömt.. jag kommer ju heller aldrig att bli moster eller faster. men man får väl kanske vara faster/moster med ens make till hans syskonbarn? :)

2008-10-22 @ 13:09:46
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0