Jag kommer verkligen inte på någon rubrik!

Jag tror banne mig att jag lyckats med en sådan där effektiv dag. SMASK-planering i morse med Bodycombat i vardagsrummet. Julkonsert från lunch och några timmar framåt. Tekniken var emot mig och jag gav upp med affischerna efter ett antal varv i korridoren. Serice-killarna tyckte våra svarta granar var glesa. På jämtska säger man då att granen är [snö] (uttala med nästäppa och ö:et som ett u). Snö eller inte. De svarta granarna kommer som på beställning. Accelerator betalar, jajjamen.

Sedan var det dags för en lite läskig grej. Hade kallat till ett info/välkomstmöte för artister och åtskrivare i SMASK. Den stora föreläsningssalen var bokad och jag och min musik- och tävlingsansvarige förberedde oss. Men mötet gick bra, det kom inte mer än 25 stycken, och de hade inga större invändningar på hur jag tänkt mig produktionen. Så skönt att jag börjar bli bekväm med att prata inför större grupper! Har nog kvällskursen Scenisk beredskap att tacka där men även att jag märker hur övning ger färdighet. 

Sedan skyndade jag mig hem och bakade en chokladrulltårta med grädde och hallon till Skalman som fyller år idag! Vi har myst med pannkakor och sällskapsspel hos henne ikväll.

Den största bedriften för idag är nog ändå att jag lyckades lirka ut min spark från det innersta av ett smockfullt cykelföråd! Lampan var även trasig. Jag måste skratta åt min envishet ibland. 

Lite småtråkigt inlägg det här.

Skalman är aldrig tråkig! Grattis till 21!



Kommentarer
Postat av: Perraboy

Skalman skulle va rätt bra o ha,,,både o hänga upp o stoppa ner.. ;-#

2009-12-08 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0