Min vecka i Skellefteå mina damer och herrar!

Jag och bästa tjejerna åker till Skellefteå för att jobba med andra delfinalen i Melodifestivalen. Detta är mina uppgifter:

Onsdag
* Chaufför till artister ut till aktiviteter som "Porsche on Ice" på Varuträsk samt tur och retur hotell-arenan. Bilar har vi. Finnas tillhands på hotellen för upphämtning. 
* Pressträff på Scandic. Finnas med och hjälpa till runt en kort pressträff.

Torsdag
* Chaufför till artister och media ut till aktiviteter som "Porsche on Ice" samt tur och retur hotell-arenan. Hjälpa till i pressrummet på Folkparken.
* Välkomstfest - Värdar och värdinnor till välkomstfesten som hålls på Johanna i Parken. Ta emot gäster. Garderob.

Fredag
* Värdar och värdinnor på VIP-festen på Folkparken.

Lördag
* Chaufför till artister och media tur och retur hotell-arenan samt hjälpa till i pressrummet.



Trots strul med bl.a. boende och stress över vardagen i övrigt
kan jag inte förneka att jag är förbannat exalterad!!!

Kommentarer
Postat av: Betsy

Men vinka hejdå på söndagen då? Är det bara jag som ska göra det?

2009-02-10 @ 10:34:55
Postat av: Marie svarar Betsy

Vi strök det. Vill hem och varva ner inför kommande vecka och inför söndagkvällens buggkurs. Maila och säg att du hoppar det också, om du vill alltså. Kändes som det kvittade lite, det kanske är borttaget precis som välkomnandet på flygplatsen??

2009-02-10 @ 12:45:03
Postat av: your safety??

hare så jäkla gott i Skellefte / de där ä din grej, hoppas allt går bra, tänker på dej, hälsa mä rä.. (make the trend be your friend)..

2009-02-10 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0