Start i Skien

Igår var jag väldigt trött och seg efter resan ner och press i skolan. Jag och Sanna tog en runda på stan och jag hittade ett par fina skor. Vi tog en tupplur innan våra gäster kom för att inviga lilla lägenheten med fest. Efter trevligt vin- och diverse drink-häng med ena kocken Veronica och chefen Hege tog vi oss ner på stan där vi till till slut kom in på krogen Tante Sofie. Kvällen blev sen natt och resulterade i att även denna dag gick i trötthetens tecken. Jag och Sanna tog bussen en bit för att kunna åka med kanalbåten tillbaka till Skien igen. Vi gick igenom kassorna, säkerhet och träffade båtens mannskap med mera. En massa god mat fick vi också äta. I morgon är min första arbetsdag. Det blir spännande och jag är rätt nervös.

Ett glatt gäng på Tante Sofie. Sanna, Veronica, jag och Hege.
Karln i bilden längst ner vet nog knappt själv hur han hamnade där.


Kommentarer
Postat av: svenne..

hmm - nice looking people.. ;)))

2009-06-08 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0