3:e repdagen avklarad

Hemma efter SMASK-rep hela dagen och gen-rep nu ikväll. Är totalt slut och ser fram emot 8 timmars sömn i natt.

Jag är glad, förväntansfull och stolt. Lite nervös också över mina uppgifter under showen. Jag håller i röstningssystemet och jurygrupperna m.m. men känner att jag har mycket bättre koll på vad och hur jag ska göra nu. Det var lite kritiskt vid middagstid när jag trodde att sms-röstningssystemet skulle gå åt fanders samtidigt som den grymmaste mensvärken malde på. Då började nästan tårarna komma men fina kollegor stöttade.

Det har även gått dåligt med biljettförsäljningen i år. Undrar om det har något att göra med finanskrisen? Det är synd, för erfarana SMASKare säger att detta är den bästa SMASK-showen på flera år! Köp, köp köp biljetter til SMASK i Piteå. Finns på turistbyrån.


Kollade mailen och såg ett mail skickat till alla studenter på skolan. Det var lite sött.

"Med stor förväntan ser jag fram mot SMASK i morgon, lördag.

SMASK är det tydligaste samfällda uttrycket för studenternas kreativa lust och förmåga,
som i frivilligt brett engagemang och vilja till samverkan resulterar i en utmärkt slutprodukt.
Vi som arbetar vid institutionen är stolta över era prestationer.

Tack på förhand och ett stort lycka till med SMASK 2009!

Med vänliga hälsningar

Ingemar Jernelöf

Prefekt, Institutionen för musik och medier "


SMASK, SMASK, SMASK.
Det säger kanske inte säger er som saknar erfarenhet av evenemanget så mycket.
Här har jag hittat ett SMASK-bidrag från Malmö förra året.
Så här kan det se ut alltså. En På Millionen.

Kommentarer
Postat av: Emme

Var är the big SMASK-update? :)

2009-03-30 @ 18:42:16
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0