Keso och sånt

I helgen var pappa här. Det var mys, sol och Eurovision Song Contest. På lördagen hann vi även med att gå på konsert som en kille från Strösund i upplevese2:an producerade. Det var en hel hög bra musiker, dansare och sångare som fullkomligt öste till "Best of the Best-låtar"! Allt från Tina Turner till Coldplay.

Just nu förtär jag den konstigaste middagen i mitt liv. Uppstekt potatis med keso och ett halvt (viktigt med halvt) glas rödvin till. Det är ett resultat av tidsbrist, inspirationsbrist och vanlig simpel sugen-på-mat-överhuvudtaget-brist.

Om ett par timmar ska jag till Skellefteå på dans och visa upp mina nyvunna buggkunskaper. Haha. Hur gick det till?

Undrar vad detta hotell får för betyg egentligen?!
Slut på ost till frukost och sängplats i hallen.
Ajaj, jag måste nog bättra på mitt värdskap!


Kommentarer
Postat av: anhörig..

ssom man bädda få man ligg.. ;#

2009-05-22 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0