En titt in i mitt liv.

En sumering av sista tiden.

Idédagen var fin. En hel dag med föreläsare och inspiratörer till eget företagande och hitta sig själv.

Var till tandläkaren förra veckan. Det var några år sedan sist. Var beredd på både ett och två hål men det hittades till min förtjusning inget. Jag fick till och med titta efter själv. Trenden fortsätter alltså. Inga hål so far i mitt 23åriga liv.

Mamma ska byta knäled. Aj. Kram

Sommarjobbet är helt fixat. Det blir en sommar på kanalbåt med Sanna nere i norska Skien. Jobbar långa roliga dagar varannan vecka och lever och bor resten av tiden tillsammans i stuga i gammelstan. Det närmar sig obligatorisk säkerhetsutbildning för båtjobbet nere i södra Norge. Det stjäl tid från rapport-dead lines och företagsekonomitenta men skall også bli moro att dra på reise-tur sammen med venninen min.

Snart kanske pappa kommer och hälsar på!

Tog en shopping-trip till Luleå med brudarna. Var allt för fokuserad på Valborgs-projektet till en början men lyckades slappna av till slut men det blev inga större inköp ändå. Ett par svarta fejk-Foppa-tofflor införskaffades inför sommarens jobb. Man ska tydligen ha svarta fossingar då.

Ett garage event arrangerades av två studenter från högre Upplevelseårskurs. Det var stencoolt trots dålig luft.

Jag kommer att vara ledig minst 2 veckor från Norge då jag kan åka hem till Backe! Glad. Jag saknar faktiskt. Och jo, det är över Fjällsjömarknan. Woho!

Ett projekt har tagit upp min tid de senaste veckorna med mig som projektledare för en Upplevelsefest på Valborg. L y c k a t  resultat! Mer om det.

Ikväll har jag dansat Afro power dance nere på Korpen och ska nu se till att få 8 timmars sömn.


Home sweet Pite-home.


Kommentarer
Postat av: jolan

åh vad roligt att jobba i norge! det ville jag också göra...:)

2009-05-06 @ 16:44:08
URL: http://jollanblom.webblogg.se/
Postat av: CARRO

Bra att du är hemma på fjällsjö iaf:) kraam

2009-05-06 @ 17:36:03
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Karro

Kul och få höra att du lever :P



Jag mår jättebra! Hur mår du?

Ser att du ska till Norge över sommar´n! Kul! Men vad är det exakt du ska göra? :)



Jag ska va hemma hos mamma o pappa i sommar, förhoppningsvis jobba inom äldreomsorgen i våra kära hembyar... :P



PussPuss på dig o nattinattio

2009-05-07 @ 22:49:08
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0