Detta om detta

Sitter på skolan och försöker bli färdig med rapporterna i grupparbetet men just nu har vi tagit en paus och real men of genius är ute och kastar frisbee. Vi kan lyckas som det ser ut nu. Det måste vi för ikväll åker jag till Norge och blir borta ända fram till deadline.

Jag och Sanna åker ner till våran sommararbetsplats för att jag ska gå en säkerhetsutbildning för sjöfart och Sanna som gjorde den förra året, ska jobba. Ikväll tar vi nattåget ner till Stockholm för att i morgon bitti fortsätta till Oslo med buss. Där övernattar vi innan vi avverkar sista streckan med bil ner till Skien, 20 mil söder om Oslo. Det blir en lång resa med tungt bagage men är det några som skulle klara det så är det vi.

Härom kvällen åkte jag och några bilar från dansfirman, där jag går buggkurs, till Skellefteå på dans. Det var grymt roligt och jobbigt. Denna dansen kan dock inte liknas vid de danser jag är van vid hemifrån där man mest pratar och dricker öl. Här var det istället fokus på just dans och i pausen låg prio på banan, youghurt och skjortbyte.

Hela Ankars, studentbostadsområdet, är för övrigt invarderat av före detta studenter som under tre dagar har reunion i festivalstil med tält på gräsmattorna, galna upptåg och rytmist musik. Vi små ettor är grymt avundsjuka men har kommit överens att vi om några år kommer att ha minst lika kul.

Vi hörs om en vecka!


Kommentarer
Postat av: faster Ö=bro

Lycka till Marie. Vi ses till" martnan"

Kram

2009-05-22 @ 12:25:32
Postat av: Karro

Lycka till Marre :)



Kramisar

2009-05-27 @ 19:32:57
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0