Prata väder

När snön försvann blev Piteå som en svart hål. När vi vid halv fyra på eftermiddagen lunkade hemåt med Ica-kassarna kändes det som om onda mörka krafter tagit över staden. Sneglade faktiskt upp mot skyn men kunde inte urskilja något ovanligt utan möttes bara av regnet som i sprayform borrade sig ända in i själen.

Nu är jag hemma, blöt och fryser jättemycket om min ena stortå men tekoppen börjar göra susen så jag ska gå och göra mig i ordning för middag hos Martin. Vi ska vara lite fin i kanten och röra ihop en 3-rätters med matchande drycker. Sedan ska jag hem till Emmelie i radio2:an som jag aldrig varit hemma hos förut men tycker mycket om. Vidare till Kåren senare I guess. Har hört att livebandet ikväll ska vara grymt.

Idag (innan ljuset försvann) hade jag en glad och positiv dag. Blem medlem i Stil (studentidrottsföreningen), bokade in mig på en endagars skidresa i december och blev intervjuad av en radiostudent om projektledarrollen i SMASK.

Men jag är fortfarande glad och positiv fast det är mörkt. Jag pratar bara lite dovare. En gul regnkappa piggar upp.
 

Fashion bor här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÄMST! 1: jag går inte i tvåan. 2: jag går inte radio.

2009-11-20 @ 22:37:46
Postat av: Marie svarar:

HAHAHA! Det är helt sant Emmelie. Och väldigt roligt!

2009-11-21 @ 12:30:40
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Henka

Så snygga stövlar!

2009-11-21 @ 16:41:14
URL: http://www.20initiativet.se
Postat av: Marie svarar:

Dom e najs! Lite jobbigt bara att de får fötterna att svänga så kraftigt innåt.

2009-11-22 @ 22:36:02
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0