Ni kommer att vara så less på mitt SMASK-prat i slutet av mars!

Natten närmar sig så det är väl lika bra att knyta ihop säcken för idag. Har inte hunnit med så mycket skola som jag skulle viljat men har varit väldigt effektiv på andra håll.

Har lyckats sätta mig in i SMASK-produktionen med alla poster och dess underposter (omkring 200 studenter brukar jobba med SMASK-produktionen) riktigt bra genom gamla protokoll och dokument och känner mig nu hyffsat stabil i projektledarrollen.

Hade första mötet tillsammans med kommittén i eftermiddag. Det blev ett ganska mastigt möte men det är är en tuff start då främst sponsoransvarige och marknadsföringsansvarige ska komma igång med sina uppgifter! Jag är nöjd med min grupp på 8 studenter som består av större delen ettor utan just SMASK-erfarenhet men som verkar pigga och intresserade vilket är nog så viktigt. Har bjudit hem kommittén till mig på en "mini-kick-off" nu på lördag för att bilda teamet/teambuilda/lära känna varandra, you name it. Får se vad jag hittar på. Tacopajen brukar fungera i de flesta lägen.



Jajjamen.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Om vi bokar in en tid kanske du kan slänga ut lite paj BALKONGVÄGEN?? Jag har inte smakat den sen förra januari, trots allt.. ;)

2009-10-14 @ 23:18:41
Postat av: Marie

Sv Veronica: Du kanske kan vara med! Om vi rör oss riktigt snabbt är det ändå inte någon som ser skillnad på oss. Beroende på vilka hårfärger vi väljer i morgon vill säga. ;)

2009-10-15 @ 21:26:56
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0