Sjunger på sista Allsångsversen.

Hur kan en sommar gå så fort? Det känns som att den bara flugit iväg men när jag tänker efter så känns det väldigt länge sedan jag tog tåget från Piteå ner till Stockholm med mina resväskor. Jag har hunnit med endel måste jag säga. Idag kör vi sista Allsång på Skansen och som tur begriper jag inte att detta snart är helt slut. Det är människorna jag kommer att sakna allra mest men förhoppningsvis återser jag dem i ett annat sammanhang.

Denna tisdag har vi Sveriges radios symfoniorkester med i programmet och maken till mäktigare musik får man leta efter. Igår höll vi alla repetitioner i Berwaldhallen eftersom vi var så många!

Här sjunger Måns Z till mig. Jasså? Nähä, det var till den andra Marie...


Kommentarer
Postat av: zzzzapp

välkommen tillbaka till "småfolket" o norrland o kalas..

ps. bra finalföreställning ni bjöd på..

2010-08-19 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0