Storytelling och nybakt lingonbröd med hushållsost.

Begriper inte hur jag inte lyckas ta mig i säng i tid! Blir galen på mig själv. Är dödstrött mellan fem och åtta men sedan vänder det. Nåhja, lite basinfo bjussar jag på.

Idag har i alla fall varit en relativt effektiv dag. I morse började jag med en liten examinationsuppgift som bestod i framförandet av en egenhändig berättelse. Det gick helt ok, kändes som det var en spännande story jag kom med. Problemet var bara att jag drog över tiden en aning. Gränsen låg på 4-5 minuter men hur jag lyckades hålla låda i NIO minuter är för mig en gåta. Kan bero på att jag inte visste hur jag skulle sluta när jag började. Hehe.

Sedan blev det lite Yukigassenfix och snälla Elisabeth hjälpte mig med engelskaöversättningen av ett brev som skulle ut till utbytesstudenter i snöbollstävlingen.

Efter det har jag faktiskt hunnit med både matbrödsbakning, tvättning och redigering av Ram-dokumentet för SMASK (viktigt för SMASKs överlevnad vid Kårsammanslagningen mellan Piteå och Luleå). Det sistnämnda hade jag gruvat lite inför men gick väldigt smidigt när jag väl satte igång.

Det här kan vara historiens tråkigaste inlägg. Hujedamej!
Godnatt.

Lingonbröd - check!

Kommentarer
Postat av: jo

BOORING!men ändåååå

2010-02-18 @ 05:48:43
Postat av: marie svarar:

haha jaaa

2010-02-18 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0