DANS

Jag är fast. Jag längtar så mycket till nästa helg då det är dags för dans igen, då till Blenders i Piteå. Dans är grymt!

I morgon börjar nybörjarkursen i Lindy hop och det känns roligt och nervöst. Nervöst för att jag inte ska fatta stegen eller hitta rytmen, och roligt för att dans är grymt, återigen.
Har beställt dansskor på internet. Lite vågat kanske kan tyckas utan att prova först men detta företag verkar riktigt bra och seriösa då man mäter sin fot själv och sedan skickar dem skor som ska passa. Känner även en tjej som beställt därifrån tidigare. Dyrt är det men födelsedagspengarna passar in och det känns som en bra investering.

Dessa i svart är beställda och det tror jag blir kanon!




Den här låten vill jag ha i en tajt foxtrot med någon jag
tycker om och bara snurra runt runt runt!


Kommentarer
Postat av: callamejvaduvill..

"fantastiskt" att dans ha blivit din grej,din farsa blir nog happy, han va ju ett "dansfreak" då de begav sej..

sköön låt, man blir ju riktigt "danskåt" själv..

2010-02-01 @ 21:32:43
Postat av: Marie svarar:

Hahahaha! Många ord inom citattecken där du! Finns det inga danskursen i Backe ällä?

2010-02-01 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0