[tjusdej]

Idag hade vi kursintroduktion i en kurs som jag sett fram emot mycket och har höga förväntningar på. Jag ska verkligen satsa på att få ut så mycket som möjligt ur den kursen. Första steget blir att bearbeta kurslitteraturen duktigt med post-it-lappar när böckerna kommer. Storytelling heter kursen förresten.

Tillbringade sedan fem timmar i en soffa på Kåren med lagom mycket engagemang för restuppgifterna i juridikkursen tillsammans med trevliga blandade människor, nya och gamla ansikten.

Framåt eftermiddagen var det dags att ta tag i dagen SMASK-möte. SMASK går två steg framåt och ett bakåt. Några viktiga bitar i bland annat scenografi och artist ligger inte helt rätt i pusslet men hoppas på att det ska lösa sig med smör, tur och skicklighet. Kommittén känns utvilad efter jul och jobbar på bra måste jag säga. Jag är fortfarande övertygad om att årets SMASK kommer att bli minst lika bra som de föregående åren. Mitt mål är en ännu lite bättre upplevelse för gästen. Men sedan har ju andra medarbetare, i andra utbildningar, olika mål och syn på evenemanget. Jag försöker se alla intressenters behov och så får vi mötas på mitten. 

Grät en liten skvätt ikväll när krockande kompisplaner blev droppen i bägaren av trötthet och bollar i luften. Jag hann underfär en minut in i självbeklämmelsen. Sen slutade jag fjanta och snöt mig.

Snart väntar ett USA-samtal hörde jag ryktas om. Han tycker det är roligt när jag är arg och frustrerad så det passar ju fint. Jag blir oftast glad rätt fort då också. 

Nu ska jag laga min fruktansvärt dåliga kökslåda och sedan hoppa runt i ett 20 minuters Body Combat för att åstadkomma ett par härliga endorfiner.

AFFISCHEN!!! Tjoho!


Kommentarer
Postat av: run4fun..

bra stake i den tjejen..

ps. ball affich..

2010-01-19 @ 22:58:32
Postat av: Marie svarar:

HAHAHA! Jag förstår inte hur du lyckas så fel med dina kommentarer farsan(?)!

Men du har alltid vinnande kod-namn!

2010-01-19 @ 23:08:18
Postat av: Josse

Shit vilken snygg affisch!! :)

2010-01-20 @ 08:30:22
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: E

Ja din far är helt obetalbar alltså! =D Men det är inte därför jag är här. Jag skulle framföra en sång.



harklar



"Om du var vaken skulle jag ge dig

allt det där jag aldrig ger dig

men du

jag ger dig min morron

jag ger dig min dag

jag ger dig min morron

jag ger dig min dag"



GRATTIS och puss!

Postat av: Björn

1) STORT GRATTIS!!

2) E: Jo, du är här just eftersom hennes far är obetalbar. :)

2010-01-21 @ 17:57:12
URL: http://bjornnastet.com
Postat av: brorsan

GRATTIS å hävv ä najs däj in pitjå..

2010-01-21 @ 21:30:52
Postat av: Munken

Haj! Du känner inte mig, men jag har fått order om att gratulera dig på födelsedagen, och då lyder jag blint: Grattis!

PS. Hann ju läsa inlägget också, smask e kul! Njut! DS.

2010-01-21 @ 21:59:34
Postat av: Munken

Tror jag såg dig ramla in på Kalles på lördan efter ett nångång! Stämmer va? Jag gick just därifrån..

2010-01-25 @ 23:59:00
Postat av: Marie svarar:

Tack för grattis alla! Och ja, jag kollade läget innan stängning på Kalles i lördags.

2010-01-27 @ 01:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0