SVT och andra nöjsamheter i storstan.

Hej hå. Idag har vi haft redaktionsmöte där vi gått igenom körschemat för program 1 av Allsång på Skansen. Kul att se allt från insidan och att jag känner igen delar av arbetsprocesser från mina egna, mindre projekt.

Igår åkte jag inte direkt hem från SVT. Mötte upp Skalman och Cicci för en bit mat och sedan även Veronica, Martin och Elin för några drinkar i Kungsträdgården. Konstig känsla att träffa Piteåvännerna på andra platser än Piteå, det har nog inte hänt många gånger.

Var ute och sprang några kilomenter ikväll som jag vägde upp med fasters plommonkaka efteråt.

Nu - sova sova, säng säng säng.

Björne verkar oeffektiv...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0