SMASK - upp till bevis!

Drygt en vecka har gått sedan SMASK 2010, mitt skötebarn under det senaste halvåret, visade vad det gick för!

Jag är sjukt partisk men jag tror att det var en väldigt bra SMASK-show! Jag som boss finns det säkert delade meningar kring men jag är rätt nöjd själv på den punkten också. Ovärderlig erfarenhet!

Genomgående för större delen av produktionsveckan var att jag var lugn som en filbunke. Ganska oväntat, väldigt skönt och möjligtvis ett tecken på att jag hade kontroll, alternativt släppte kontrollen.

Mamma och pappa kom upp och spanade in vad jag håller på med här egentligen. De var nöjda. Visst?
Det var mysigt att ha dem här och vi hann ses lite mer än jag hoppats på mellan möten och nerriggning.

Nu har jag tryckt in en hel massa bilder och vidoeklipp från showen. Ni får plocka ut det "götteste".

Teaser för DVD:n!















På andra plats: K.A.M med "Män i Trikå"



Vinnare av SMASK Piteå 2010: Erik Gädd and the Marrakech Fiskjockeys med "Gädd Jihad"



Foto: Lania Sitepu och Elisabeth Holmberg

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en fantastisk upplevelse!!!

2010-03-23 @ 07:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0