Hemma på byn.

Angående senaste inlägget. Oj oj, vad man inte ska blogga sent på natten när man är så "trött". Hahaha. Låten spelades på radio och det var fint tyckte jag. Nu? Fråga mig inte.

Jag har nått målet med dagens resa. Många timmar buss och bil senare är jag hemma i Backe. Förra gången var det minus 36 grader som problematiserade min väg. Denna gång bestämde sig våren för att ta ett steg tillbaka och snö, snö, snö har vräkt ner! Det låg visst en lastbil i diket på ett ställe också.

Home at last alltså och har fått ännu lite mera huvudbry som välkomstpresent som jag faktiskt inte vet hur jag ska lösa. Får sova på saken. Men börjar blir rätt irriterad nu när jag funderat ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0