Med röd näsa och röda ögonlock.

Lång ifrån pigg än och jag hatar att jag inte orkar ta itu med allt utan lägger saker på hög! Det är inte bara näsan som är röd ikväll. Råkade somna nerbäddad i brasse-stolen på min balkong i eftermiddagssolen när jag skulle läsa. Vaknade ett par timmar senare. Haha, det var rätt komiskt.

Igår hade jag fjorton pers här på fika och planering av Göteborgsresan. Puh! Bestämde avgångstid 06:00 från Piteå på onsdag mot Göteborg med stopp och upphämtning i Stockholm. Minibuss. Förlåt pappa. Det känns lite sådär med resan med tanke på att jag tycker det är så jobbigt att köra men vi är rätt många som hjälps åt så det borde gå. Det är nog mer gruvsamt nu när jag inte känner mig frisk heller.

Kvällens alternativ var att gå på konsert med duktiga högskolemusiker eller kolla film på Kårens filmkväll. Göra trumpetarn glad eller mina försummade kompisar. Velade rätt länge innan jag kom på vem som är viktigaste personen i mitt liv. Jag. Så jag valde alternativ tre.

Alt. 3: Vila hemma med bullar och te.




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du kan inte ana hur stolt jag är över dig, och hur glad jag blir över att jag lyckats lära dig något. Bra val! <3

Postat av: Marie svarar:

:D <3

2010-05-10 @ 20:53:02
Postat av: Byggare Bob.

ett klokt val tycker jag,,egen tid du vet..

2010-05-10 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0