Välkommen som publik till Sveriges största insamlingsgala!

Världens Barn drar igång sina sändningar i SVT och platser till direktsändning och genrep finns. Programmen innehåller reportage, samtal och musikunderhållning. Artisterna är bland andra Eric Saade, Malena Ernman, Glada Hudik Teatern, Sarah Dawn Finer, ROCKSTAR feat. Annika Ljungberg, Orup, Pernilla Andersson, Drifters och Jill Johnson.

Datum & tider:
Direktsändning av "Världens Barn med Anne Lundberg" söndagen den 10 oktober kl. 18:15-19:30
Genrep "Tillsammans för Världen Barn" fredagen den 15 oktober kl. 15:30-18:00

(Kom till TV-huset, Oxenstiernsgatan 34, senast 20 min innan)

För platser maila namn och val av dag/dagar till [email protected]

Anne Lundberg och Rickard Olsson är programledarna.

(Foto: Linn Muhr SVT)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, Glada Hudik! Jag är typ kär i Toralf! Du måste hälsa honom från hans fans i Luleå, både jag och chefen älskar honom! Och allihopa förresten, jag älskar dom allihopa! Ser du nu hur till mig jag blev?

Postat av: Bennyhill

jag skulle vilja kunna komma men???????

2010-10-07 @ 22:29:45
Postat av: Marie svarar:

Syrran och Benny Hill hade kunnat gå ihop. Men logistiken sätter stopp. Jag ska hälsa Elvis!

2010-10-08 @ 13:52:10
Postat av: licensbetalare

grattis till ett bra program - kanon va mycke pengar till barna i världen :))))

2010-10-16 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0