Flytt och flyt.

Nu har jag flyttat från Piteå för i höst. Helt galet så lång tid det tar att flytta ur en 1:a!

Mitt förråd. Eller ett tetris-spel. Och här är det ändå bara halvfullt!



Tog flyget till Stockholm med 40 kg bagage.

Hamnade till slut på Gullmarsplan. Där finns det en balkong. Med sol!


Härom dagen ringde Linn som jobbade med Allsång på Skansen i somrasdå jag gjorde praktiken där. Hon undrade om jag ville ha jobb. Jag svarade JA. Sedan ringde projektledaren för Världens Barn-galan upp och jag fick jobbet som projektkoordinator! Flyt. Var där idag och träffade redaktionen och i morgon börjar jag på riktigt. Är jättepirrig så klart men hemskt glad! Tack Linn Muhr. Kontakter är a och o!


Mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Karro

GRATTIS Marre, fasiken vad bra jobbat! Kul med ett jobb! Jag önskar dig all lycka till! KRAM

2010-09-23 @ 07:19:17
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: fastrarna



Du har verkligen flyt!!!!

Kram från tre fastrar i Jordbro

2010-09-23 @ 10:08:33
Postat av: Josse

GRATTIS!!! Gud vad kul!! :) Kaske blir en sväng förbi Sthlm i oktober, hör av mig då o ser om du har tid med mig en sväng! ;) Kör hårt nu o sköt om dig! Kram kram

2010-09-23 @ 10:45:43
Postat av: Marie

Vilken stjärna du är Marie! :) Grattis!

2010-09-29 @ 22:18:25
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0