Pitetider.

Plugget är igång och att-göra-listan längre än jag hoppades på men kaffet är min vän.

Kaffe, Sara, Anders, Kaffe, jag.



Fina Göteborgs-Lisa som gick ut Upplevelseproduktion i våras, har fått jobb i Piteå och letar febrilt efter en lägenhet att köpa ihop med trevliga pojkvännen Patrik.

Deras temporära hem husvagnen bjuder inte mycket till matlagning men desto roligare då att få dem hit påmiddag. Patriks köttfärssås var innovativ och väldigt god!


Igår hade jag en spekulant här om tittade på lägenheten. Vill hyra ut den några månader då jag förhoppningsvis gör en period till av praktik i Stockholm. Dessa väntans tider alltså.

Nu blir det snart skogen med Lisa och bärplockning! Sedan Luleå, barnkalas och vuxenkalas!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fjäll

Åå så mysigt det ser ut! Jag vill också ut i skogen och plocka bär! Hittade ni några? =)Puss & Kram!

2010-09-05 @ 16:34:17
URL: http://fjallsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Marie svarar:

Vi hittade ett och annat bär men stackars bärplockare uti skogarna säger jag bara! Det var mys i alla fall :) Ses snart! :D KRAM

2010-09-12 @ 14:03:37
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0