Mobilfrågan.

I höstas tappade jag min mobil i stengolvet på Coop så att skärmen sprack. Sedan dess har jag levt med att bara se två tredjedelar av vad som visas på displayen. Det är lite knepigt men har gått bra efter viss övning. Första orden i sms får jag alltid gissa mig till men det blir liksom mer sport av det då.

Nu känner jag ändå att det är dags för ett nytt kommuniksationsverktyg. Frågan är bara vilken modell?! Efter lång betänketid står det mellan Nokias N8 och Apples iPhone 4.

Jag ställde frågan fritt till mina vänner på [fejsbock] och resultatet blev detta:






Det lutar åt iPhonen.

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha, det var roligt! Jag kan säga att jag är supernöjd med min iphone 4! Har haft den sen i början av mars och jag har slutat använda min vanliga kamera, tar endast bilder med telephonen.. asbra kamera faktiskt! Och jag valde telia max 25, lr vad d nu heter, rätt billigt! Påsk-kram till dig

2011-04-25 @ 21:32:56
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Marie svarar:

Hihi, vad bra. Ska slå till snart :)

2011-04-27 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0