Önskelistan.

Ifall jag varit snäll i år kommer min önskelista här i bloggform. Tycker det är så väldigt fint med sameslöjdsarmband. Mamma brukade göra sådana när jag var liten. Hade ett rött minns jag. Då tyckte jag att det var ok, nu tycker jag det är supercoolt! Önska önska! Helst ett i någon naturfärg. Fingervantar skulle behövas att ha inuti mina stickade vantar när det blir kallt. Jag kan vara den enda som blir glad åt att få strumpor i julklapp! Sedan har jag en förkärlek för gamla trälådor och porslin. Gärna enstaka och udda delar. En kopp räcker långt!




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack:) hur blir du hemma över jul? Kram!

2011-12-10 @ 12:15:59
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Marrup! Fin önskelista :) Idag har vi vare maya bay, loh samah bay, pileh lagoon, sett viking cave, monkey beach (vattnet var så högt att stranden var obefintlig, kunde ej kliva av båten), tonsai bay, khai island. Vädret har varit strålande,L har dock vare sjuk i ngr dagar och ätit antibiotika(vekling), men jag har mått/mår prima och har njutit av solen och roat mig själv iaf:-) Ses snart! Pusss

2011-12-10 @ 13:47:39
Postat av: J

Hade också ett sånt där tennarmband när jag va liten! Att de skulle bli så poppis kunde man ju inte ana :) Hoppas allt är fint hemma! Jag kommer förbi sthlm några dagar i slutet på januari och då hoppas jag att du har tid att ses (kanske fira två födelsedagar i efterskott!!) :D Puss o kram

2011-12-14 @ 06:51:00
URL: http://josefinaintaipei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0